Az online platformokon megjelenő politikai hirdetések szabályozási kihívásai Európában és az Egyesült Államokban
Az online platformok közéleti diskurzusban betöltött egyre növekvő szerepének köszönhetően a választási kampányok során is a polgárok megszólításának elsőszámú terepévé váltak. A 2016-os esztendő fordulópontot jelentett a közösségi média demokratikus folyamatokra gyakorolt hatásait illetően. A fájda...
| Main Author: | Szikora Tamás | 
|---|---|
| Format: | Article | 
| Published: | 2025 | 
| Series: | IUSTUM AEQUUM SALUTARE
              21 No. 2 | 
| doi: | 10.69695/ias.2025.2.09 | 
| mtmt: | 36213672 | 
| Online Access: | https://publikacio.ppke.hu/2801 | 
Similar Items
- 
                
                    Sportszervezetek gazdálkodása Európában és az Egyesült Államokban        
                  
 by: Dányi Máté
 Published: (2013)
- 
                
                    A szólásszabadság jogi védelme az online platformokon        
                  
 by: Medvegy Katalin Dorottya
 Published: (2018)
- 
                
                    A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon        
                  
 by: Mészáros Gergő
 Published: (2013)
- 
                
                    A politikai reklámok és hirdetések szabályozása Magyarországon        
                  
 by: Kaszás Eszter
 Published: (2019)
- 
                
                    Populizmus az Egyesült Államokban        
                  
 by: Balogh Rebeka Éva
 Published: (2019)