Az online platformokon megjelenő politikai hirdetések szabályozási kihívásai Európában és az Egyesült Államokban
Az online platformok közéleti diskurzusban betöltött egyre növekvő szerepének köszönhetően a választási kampányok során is a polgárok megszólításának elsőszámú terepévé váltak. A 2016-os esztendő fordulópontot jelentett a közösségi média demokratikus folyamatokra gyakorolt hatásait illetően. A fájda...
| Szerző: | Szikora Tamás |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
2025
|
| Sorozat: | IUSTUM AEQUUM SALUTARE
21 No. 2 |
| doi: | 10.69695/ias.2025.2.09 |
| mtmt: | 36213672 |
| Online Access: | https://publikacio.ppke.hu/2801 |
Hasonló tételek
-
Sportszervezetek gazdálkodása Európában és az Egyesült Államokban
Szerző: Dányi Máté
Megjelent: (2013) -
A szólásszabadság jogi védelme az online platformokon
Szerző: Medvegy Katalin Dorottya
Megjelent: (2018) -
A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon
Szerző: Mészáros Gergő
Megjelent: (2013) -
A politikai reklámok és hirdetések szabályozása Magyarországon
Szerző: Kaszás Eszter
Megjelent: (2019) -
Populizmus az Egyesült Államokban
Szerző: Balogh Rebeka Éva
Megjelent: (2019)