A mikrotanúsítvány beillesztésének kezdeti lépései a magyar képzési rendszer jogi keretei közé 2024-ig
A jelen tanulmány célja annak bemutatása, hogy hogyan integrálódott a mikrotanúsítvány mint fogalom és az ahhoz kapcsolódó komplex szabályozási rendszer a magyar jogszabályi környezetbe. Mik voltak ennek történetileg a kezdő lépései, milyen pontok maradtak egyelőre lefedetlenül, és milyen esetleges...
| Szerzők: | |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk |
| Megjelent: |
2024
|
| Sorozat: | HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE
15 No. 1 |
| mtmt: | 35076107 |
| Online Access: | https://publikacio.ppke.hu/1209 |
MARC
| LEADER | 00000nab a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | publ1209 | ||
| 005 | 20240822150620.0 | ||
| 008 | 240822s2024 hu o 0|| Magyar d | ||
| 022 | |a 2062-0292 | ||
| 024 | 7 | |a 35076107 |2 mtmt | |
| 040 | |a PPKE Publikáció Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a Magyar | ||
| 100 | 1 | |a Hajdu Gábor Tibor | |
| 245 | 1 | 2 | |a A mikrotanúsítvány beillesztésének kezdeti lépései a magyar képzési rendszer jogi keretei közé 2024-ig |h [elektronikus dokumentum] / |c Hajdu Gábor Tibor |
| 260 | |c 2024 | ||
| 300 | |a 22-33 | ||
| 490 | 0 | |a HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE |v 15 No. 1 | |
| 520 | 3 | |a A jelen tanulmány célja annak bemutatása, hogy hogyan integrálódott a mikrotanúsítvány mint fogalom és az ahhoz kapcsolódó komplex szabályozási rendszer a magyar jogszabályi környezetbe. Mik voltak ennek történetileg a kezdő lépései, milyen pontok maradtak egyelőre lefedetlenül, és milyen esetleges fejlesztési irányok kínálkoznak még. | |
| 700 | 0 | 1 | |a Tóth Tibor |e aut |
| 856 | 4 | 0 | |u https://publikacio.ppke.hu/id/eprint/1209/1/HISZ_2024_1-22-33.pdf |z Dokumentum-elérés |