A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban
| Szerző: | Szücs Márta Zita | 
|---|---|
| További közreműködők: | Babarczy Anna
       (Témavezető) Hoffmann Ildikó (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Disszertáció | 
| Megjelent: | 2016 | 
| Kulcsszavak: | nyelvtudomány | 
| doi: | 10.15774/PPKE.BTK.2016.011 | 
| Online Access: | https://disszertacio.ppke.hu/115 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Okoseszközök használata óvodáskorban        
                  
 Szerző: Pásztor Bianka
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    A számfogalom kialakulása óvodáskorban        
                  
 Szerző: Rocsák Enikő
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    Egészséges életmód megalapozása óvodáskorban        
                  
 Szerző: Árendás Kitti
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    A társas kapcsolatok alakulása óvodáskorban        
                  
 Szerző: Albánová Lívia
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Korrupció és a kognitív disszonancia        
                  
 Szerző: Mikuska Zoltán
 Megjelent: (2008)