Irodalmi szövegek mint pedagógiai eszközök a francia nyelvórán- a hagyományos megközelítéstől a kreatív írásig
| Szerző: | Ecsedi Dóra |
|---|---|
| További közreműködők: | Tóth Ágnes (Témavezető) |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2025-01-24
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/26041 |
Hasonló tételek
-
Kreatív iskolai klimafelmérés mint alternatív önértékelés
Szerző: Szentgyörgyi Mária Georgina
Megjelent: (2018) -
Francia-magyar irodalmi kapcsolatok és a francia kultúra hatása Ambrus Zoltán (1861–1932) műveiben
Szerző: Bauernhuber Enikő
Megjelent: (2021) -
A kultúra tanítása a középiskolai angol nyelvórán
Szerző: Dolinka Noémi
Megjelent: (2016) -
Magyar anyanyelvűek igényeihez alakított kiejtésfeladatok az angol nyelvórán
Szerző: Gyurka Noémi
Megjelent: (2022) -
Kreatív személyek elhárító mechanizmusainak és empátiás készségének vizsgálata
Szerző: Juhász Lilla Kornélia
Megjelent: (2021)