A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve
| Main Author: | Kiss Melani Zsuzsanna | 
|---|---|
| Other Authors: | Dr. Andok Mónika | 
| Format: | Manuscript essay | 
| Published: | 2024-06-27 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24839 | 
Similar Items
- 
                
                    Megerősítéses tanulás alkalmazása az emberi motoros pályákat alapul véve, mozgásminták tanításához szimulációkban        
                  
 by: Szabó Gergely
 Published: (2016)
- 
                
                    A közéleti szereplő személyiségvédelme        
                  
 by: Fehér Nóra
 Published: (2003)
- 
                
                    Zéró tolerancia a/vagy ittas járművezetés vétsége        
                  
 by: Jancsák Ramóna
 Published: (2020)
- 
                
                    Rejtett generációk? a hímivarsejt-adományozás anonimitása és az apaság útvesztői /        
                  
 by: Navratyil Zoltán
 Published: (2022)
- 
                
                    Mentés - Közigazgatás- Alapvető emberi jogok        
                  
 by: Doroszlai Richárd
 Published: (2015)