A destination branding kutatása az Instagram felületén
| Main Author: | Baranyi Lili | 
|---|---|
| Other Authors: | Dr. Andok Mónika | 
| Format: | Manuscript essay | 
| Published: | 2024-07-03 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24666 | 
Similar Items
- 
                
                    Az "édesanyák", mint véleményvezérek a 21. századi Instagram közösségi felületen        
                  
 by: Méhes-Gödrösi Hanna
 Published: (2013)
- 
                
                    Az egészséges életmód megjelenése és hatása napjainkban az Instagram közösségi felületén        
                  
 by: Horváth Beáta
 Published: (2019)
- 
                
                    Destins d’enfants (Documents et fictions)        
                  
 by: Gonda Csenge
 Published: (2010)
- 
                
                    The elements of the Turkish nation branding        
                  
 by: Kőrösi Viktória Eszter
 Published: (2016)
- 
                
                    Szlovákiai pártok politikai kommunikációja az online felületen        
                  
 by: Horváthová Emese
 Published: (2013)