Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében
| Szerző: | Kertész Ákos | 
|---|---|
| További közreműködők: | Radetzky András (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2024-07-03 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24659 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)        
                  
 Szerző: Farkas Evelin
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Digitális transzformáció hatása a szerződéskötésekre továbbá a cégekkel kapcsolatos nem peres eljárásokra        
                  
 Szerző: Papp Gergely Ádám
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    A Magyar Telekom Nyrt. CSR stratégiájának vizsgálata a cég fenntarthatósági jelentései tükrében 2006-2016 között        
                  
 Szerző: Gubódy Kinga
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban        
                  
 Szerző: Lévai Anna Kata
 Megjelent: (2024)
- 
                
                    Az információs technológia szerepe a polgári eljárásjogban        
                  
 Szerző: Karámos Ákos
 Megjelent: (2015)