Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében
| Main Author: | Kertész Ákos | 
|---|---|
| Other Authors: | Radetzky András | 
| Format: | Manuscript essay | 
| Published: | 2024-07-03 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24659 | 
Similar Items
- 
                
                    Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)        
                  
 by: Farkas Evelin
 Published: (2021)
- 
                
                    Digitális transzformáció hatása a szerződéskötésekre továbbá a cégekkel kapcsolatos nem peres eljárásokra        
                  
 by: Papp Gergely Ádám
 Published: (2022)
- 
                
                    A Magyar Telekom Nyrt. CSR stratégiájának vizsgálata a cég fenntarthatósági jelentései tükrében 2006-2016 között        
                  
 by: Gubódy Kinga
 Published: (2016)
- 
                
                    Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban        
                  
 by: Lévai Anna Kata
 Published: (2024)
- 
                
                    Az információs technológia szerepe a polgári eljárásjogban        
                  
 by: Karámos Ákos
 Published: (2015)