A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
| Szerző: | Sturbán László | 
|---|---|
| További közreműködők: | Andok Mónika (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2018-11-13 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14598 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Televíziós valóságműsorok összehasonlító elemzése a „Kalandreality” műfaja /        
                  
 Szerző: Kovács Zsolt
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon        
                  
 Szerző: Mészáros Gergő
 Megjelent: (2013)
- 
                
                    Mediáció és/vagy coaching. Összehasonlító elemzés        
                  
 Szerző: Dr. Kóródi Mária
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására        
                  
 Szerző: Halmos Attila
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Lineáris motívumok szerepe a posztszinaptikus denzitás szerveződésében        
                  
 Szerző: Szabolcsi Kata Veronika
 Megjelent: (2025)