A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
Szerző: | Sturbán László |
---|---|
További közreműködők: | Andok Mónika (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2018-11-13
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14598 |
Hasonló tételek
-
Televíziós valóságműsorok összehasonlító elemzése a „Kalandreality” műfaja /
Szerző: Kovács Zsolt
Megjelent: (2022) -
A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon
Szerző: Mészáros Gergő
Megjelent: (2013) -
Mediáció és/vagy coaching. Összehasonlító elemzés
Szerző: Dr. Kóródi Mária
Megjelent: (2018) -
A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására
Szerző: Halmos Attila
Megjelent: (2016) -
Összehasonlító elemzés az emirátusoki és szaúdi állampolgárságról
Szerző: Virág Zea
Megjelent: (2023)