A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
| Main Author: | Sturbán László | 
|---|---|
| Other Authors: | Andok Mónika | 
| Format: | Manuscript essay | 
| Published: | 2018-11-13 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14598 | 
Similar Items
- 
                
                    Televíziós valóságműsorok összehasonlító elemzése a „Kalandreality” műfaja /        
                  
 by: Kovács Zsolt
 Published: (2022)
- 
                
                    A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon        
                  
 by: Mészáros Gergő
 Published: (2013)
- 
                
                    Mediáció és/vagy coaching. Összehasonlító elemzés        
                  
 by: Dr. Kóródi Mária
 Published: (2018)
- 
                
                    A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására        
                  
 by: Halmos Attila
 Published: (2016)
- 
                
                    Lineáris motívumok szerepe a posztszinaptikus denzitás szerveződésében        
                  
 by: Szabolcsi Kata Veronika
 Published: (2025)