A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
| Szerző: | Parádi Judit | 
|---|---|
| További közreműködők: | Ujvári Hedvig (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2016-04-12 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14175 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó        
                  
 Szerző: Szakál Györgyi
 Megjelent: (2001)
- 
                
                    A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban        
                  
 Szerző: Tóth Nóra Timea
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Nagy Imre újratemetésének visszhangja a német és angol nyelvű nyugati nyomtatott sajtóban        
                  
 Szerző: Kabai Edina
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Az első 3D nyomtatott lőfegyverrel kapcsolatban felmerült alkotmányjogi kérdések az Amerikai Egyesült Államokban        
                  
 Szerző: Pardy Balázs
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Személyiségi jogok a digitális világban        
                  
 Szerző: Fuchs Melitta
 Megjelent: (2021)