A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
Szerző: | Parádi Judit |
---|---|
További közreműködők: | Ujvári Hedvig (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2016-04-12
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14175 |
Hasonló tételek
-
Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó
Szerző: Szakál Györgyi
Megjelent: (2001) -
A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban
Szerző: Tóth Nóra Timea
Megjelent: (2016) -
Nagy Imre újratemetésének visszhangja a német és angol nyelvű nyugati nyomtatott sajtóban
Szerző: Kabai Edina
Megjelent: (2018) -
Az első 3D nyomtatott lőfegyverrel kapcsolatban felmerült alkotmányjogi kérdések az Amerikai Egyesült Államokban
Szerző: Pardy Balázs
Megjelent: (2018) -
Személyiségi jogok a digitális világban
Szerző: Fuchs Melitta
Megjelent: (2021)