A reklámjog szabályozása az Európai Unióban és Magyarországon, különös tekintettel a gyermek- és fiatalkorú fogyasztók védelmére
| Szerző: | Reich Brigitta |
|---|---|
| További közreműködők: | Gyulai-Schmidt Andrea (Témavezető) |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2009
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/1203 |
Hasonló tételek
-
A fogyasztóvédelem a reklámjog területén, különös tekintettel a gyermek- és fiatalkorúak védelmére
Szerző: Bartha Eszter
Megjelent: (2010) -
A reklámjog és a fogyasztók megtévesztése
Szerző: Kolozsi Sándor
Megjelent: (2006) -
Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben
Szerző: Csorba Gábor
Megjelent: (2023) -
Korlátozások a reklámszabályozásban, különös tekintettel a gyermek- és fiatalkorúak védelmére
Szerző: Veress Orsolya
Megjelent: (2003) -
Lakossági hitelezés gyakorlati tapasztalatai, szabályozásának fontosabb változásai, a devizahitelezéstől napjainkig különös tekintettel a fogyasztók védelmére
Szerző: Horváth Péter
Megjelent: (2019)