A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása a digitális térben, különös tekintettel a közösségi médiában megjelenő tartalmakra
| Szerző: | Beke Anna Karolina | 
|---|---|
| További közreműködők: | Gyulai-Schmidt Andrea (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2022-05-31 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/11156 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása        
                  
 Szerző: Hegedűs Katalin
 Megjelent: (2000)
- 
                
                    A fogyasztói döntések befolyásolása reklámok útján a pénzügyi szektorban        
                  
 Szerző: Schreindorfer Anita
 Megjelent: (2017)
- 
                
                    A közösségi médiában megjelenő influenszerek kommunikációs stratégiájának összehasonlító elemzése        
                  
 Szerző: Surin Boglárka
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolásának tilalma, különös tekintettel a csalogató reklámok alkalmazásának versenyjogi megítélésére        
                  
 Szerző: Csogány Nikoletta
 Megjelent: (2014)
- 
                
                    Társas összehasonlítás a digitális térben        
                  
 Szerző: Márkus Szabolcs
 Megjelent: (2022)