A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása a digitális térben, különös tekintettel a közösségi médiában megjelenő tartalmakra
| Szerző: | Beke Anna Karolina |
|---|---|
| További közreműködők: | Gyulai-Schmidt Andrea (Témavezető) |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2022-05-31
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/11156 |
Hasonló tételek
-
A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása
Szerző: Hegedűs Katalin
Megjelent: (2000) -
A fogyasztói döntések befolyásolása reklámok útján a pénzügyi szektorban
Szerző: Schreindorfer Anita
Megjelent: (2017) -
A közösségi médiában megjelenő influenszerek kommunikációs stratégiájának összehasonlító elemzése
Szerző: Surin Boglárka
Megjelent: (2021) -
A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolásának tilalma, különös tekintettel a csalogató reklámok alkalmazásának versenyjogi megítélésére
Szerző: Csogány Nikoletta
Megjelent: (2014) -
A fogyasztói döntések néhány aspektusa a bankszektorban
Szerző: Szabadi Tamás
Megjelent: (2021)