Az online platformokon megjelenő politikai hirdetések szabályozási kihívásai Európában és az Egyesült Államokban
Az online platformok közéleti diskurzusban betöltött egyre növekvő szerepének köszönhetően a választási kampányok során is a polgárok megszólításának elsőszámú terepévé váltak. A 2016-os esztendő fordulópontot jelentett a közösségi média demokratikus folyamatokra gyakorolt hatásait illetően. A fájda...
| Szerző: | Szikora Tamás | 
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Cikk | 
| Megjelent: | 2025 | 
| Sorozat: | IUSTUM AEQUUM SALUTARE
              21 No. 2 | 
| doi: | 10.69695/ias.2025.2.09 | 
| mtmt: | 36213672 | 
| Online Access: | https://publikacio.ppke.hu/2801 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Sportszervezetek gazdálkodása Európában és az Egyesült Államokban        
                  
 Szerző: Dányi Máté
 Megjelent: (2013)
- 
                
                    A szólásszabadság jogi védelme az online platformokon        
                  
 Szerző: Medvegy Katalin Dorottya
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon        
                  
 Szerző: Mészáros Gergő
 Megjelent: (2013)
- 
                
                    A politikai reklámok és hirdetések szabályozása Magyarországon        
                  
 Szerző: Kaszás Eszter
 Megjelent: (2019)
- 
                
                    Populizmus az Egyesült Államokban        
                  
 Szerző: Balogh Rebeka Éva
 Megjelent: (2019)