Fogyasztóvédelem és reklámjog - A médiában megjelenő kupon jellegű hirdetések elemzése, kiemelt figyelemmel a Glamour-Napok kuponokra
| Szerző: | Rózsa Anett |
|---|---|
| További közreműködők: | Gellén Klára (Témavezető) |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2016
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/7507 |
Hasonló tételek
-
REKLÁMJOG ÉS FOGYASZTÓVÉDELEM AZ ÁLLATGYÓGYÁSZATI TERMÉKEK PIACÁN
Szerző: dr. Nagy Petra
Megjelent: (2024) -
Az online platformokon megjelenő politikai hirdetések szabályozási kihívásai Európában és az Egyesült Államokban
Szerző: Szikora Tamás
Megjelent: (2025) -
A reklámjog hatályos szabályozása, figyelemmel az elektronikus hirdetésekre
Szerző: Lattmann Péter
Megjelent: (2007) -
A médiában megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
Szerző: Mészáros Péter
Megjelent: (2012) -
Kiskorúak védelme a médiában megjelenő ártalmas tartalmakkal szemben
Szerző: Székely Vivien
Megjelent: (2020)