A reklámjogi szabályozás és érvényesülése a sajtóban és az elektronikus médiában
| Szerző: | Szigeti Emília | 
|---|---|
| További közreműködők: | Koltay András
       (Témavezető) Murányi László (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2007 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/698 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Reklámjogi szabályozás és reklámetika        
                  
 Szerző: Csirikusz Alexandra
 Megjelent: (2017)
- 
                
                    A reklámjogi és reklámetikai szabályozás és eljárás vizsgálata - jogesetelemzéssel        
                  
 Szerző: Markovich Réka
 Megjelent: (2005)
- 
                
                    A dohánytermékek reklámjogi szabályozása        
                  
 Szerző: Petróczki Zsófia Jolán
 Megjelent: (2014)
- 
                
                    Az influencer-marketing reklámjogi vonatkozásai        
                  
 Szerző: Kovács Anikó
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Tematizáció az új médiában.  A 2018-as országgyűlési választások napirend-elemzése az online sajtóban, valamint a közösségi médiában        
                  
 Szerző: Schmitt Olivér
 Megjelent: (2020)