A koreai populáris kultúra befolyása Dél-Korea, mint országmárka (nation branding) alakulására, és az erre épülő gazdasági tevékenységek a kelet- és délkelet-ázsiai régióban

Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolárszki Dóra
További közreműködők: Dr. Klemensits Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Diplomamunka
Megjelent: 2025-01-27
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/26044

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dipl26044
005 20250321152622.0
008 250321s2025 hu om 0|| hun d
040 |a PPKE Diplomamunka Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kolárszki Dóra 
245 1 2 |a A koreai populáris kultúra befolyása Dél-Korea, mint országmárka (nation branding) alakulására, és az erre épülő gazdasági tevékenységek a kelet- és délkelet-ázsiai régióban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kolárszki Dóra 
260 |c 2025-01-27 
700 0 2 |a Dr. Klemensits Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/26044/1/700685275.pdf  |z Dokumentum-elérés