Irodalmi szövegek mint pedagógiai eszközök a francia nyelvórán- a hagyományos megközelítéstől a kreatív írásig
| Szerző: | Ecsedi Dóra | 
|---|---|
| További közreműködők: | Tóth Ágnes (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2025-01-24 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/26041 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Kreatív iskolai klimafelmérés mint alternatív önértékelés        
                  
 Szerző: Szentgyörgyi Mária Georgina
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Francia-magyar irodalmi kapcsolatok és a francia kultúra hatása Ambrus Zoltán (1861–1932) műveiben        
                  
 Szerző: Bauernhuber Enikő
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    A kultúra tanítása a középiskolai angol nyelvórán        
                  
 Szerző: Dolinka Noémi
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Magyar anyanyelvűek igényeihez alakított kiejtésfeladatok az angol nyelvórán        
                  
 Szerző: Gyurka Noémi
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    Kreatív személyek elhárító mechanizmusainak és empátiás készségének vizsgálata        
                  
 Szerző: Juhász Lilla Kornélia
 Megjelent: (2021)