Az egész életen át tartó tanulás paradigmája kínai kontextusban
| Szerző: | Garami Luca Mónika | 
|---|---|
| További közreműködők: | Dr. Salát Gergely (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2024-06-26 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24878 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Kéz a kézben - szervezetfejlesztés a tudás és tapasztalat tükrében. Az egész életen át tartó tanulás jelentősége a kisgyermeknevelői szakmában.        
                  
 Szerző: Ráczki Marianna Éva
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Rész és egész a szemiotikai- stilisztikai elemzés lehetőségei jogi szövegeknél /        
                  
 Szerző: Bor Bettina
 Megjelent: (2017)
- 
                
                    A jogösszehasonlítás új paradigmája felé Gondolatok egy újabb összegezés kapcsán /        
                  
 Szerző: Péteri Zoltán
 Megjelent: (2014)
- 
                
                    Családpasztoráció lokális kontextusban        
                  
 Szerző: Szőlősy Béla Attila
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Térpoétika francia kontextusban        
                  
 Szerző: dr. Radvánszky Anikó
 Megjelent: (2023)