A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve
| Szerző: | Kiss Melani Zsuzsanna | 
|---|---|
| További közreműködők: | Dr. Andok Mónika (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2024-06-27 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24839 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Megerősítéses tanulás alkalmazása az emberi motoros pályákat alapul véve, mozgásminták tanításához szimulációkban        
                  
 Szerző: Szabó Gergely
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    A közéleti szereplő személyiségvédelme        
                  
 Szerző: Fehér Nóra
 Megjelent: (2003)
- 
                
                    Zéró tolerancia a/vagy ittas járművezetés vétsége        
                  
 Szerző: Jancsák Ramóna
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Rejtett generációk? a hímivarsejt-adományozás anonimitása és az apaság útvesztői /        
                  
 Szerző: Navratyil Zoltán
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    Mentés - Közigazgatás- Alapvető emberi jogok        
                  
 Szerző: Doroszlai Richárd
 Megjelent: (2015)