Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében
Main Author: | Kertész Ákos |
---|---|
Other Authors: | Radetzky András |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2024-07-03
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24659 |
Similar Items
-
Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)
by: Farkas Evelin
Published: (2021) -
Digitális transzformáció hatása a szerződéskötésekre továbbá a cégekkel kapcsolatos nem peres eljárásokra
by: Papp Gergely Ádám
Published: (2022) -
A Magyar Telekom Nyrt. CSR stratégiájának vizsgálata a cég fenntarthatósági jelentései tükrében 2006-2016 között
by: Gubódy Kinga
Published: (2016) -
Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban
by: Lévai Anna Kata
Published: (2024) -
Az információs technológia szerepe a polgári eljárásjogban
by: Karámos Ákos
Published: (2015)