Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban
Main Author: | Lévai Anna Kata |
---|---|
Other Authors: | Windhager Károly Ákos |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2024-07-04
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24554 |
Similar Items
-
Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)
by: Farkas Evelin
Published: (2021) -
Sztereotípiák a jogászokról
by: Arató Kinga
Published: (2000) -
Új elemek a Magyar állampolgársági jogban
by: Sáfrán Gábor
Published: (2018) -
Merre tovább magyar zeneoktatás? Az alapfokú művészeti nevelés hiányterületeiben rejlő lehetőségek újragondolása
by: Onder Ágnes
Published: (2015) -
A 378 éves Soproni Katolikus Konvent vagyonkezelői tevékenysége
by: Pápai Márton
Published: (2003)