Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban
| Szerző: | Lévai Anna Kata | 
|---|---|
| További közreműködők: | Windhager Károly Ákos (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2024-07-04 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24554 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)        
                  
 Szerző: Farkas Evelin
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Sztereotípiák a jogászokról        
                  
 Szerző: Arató Kinga
 Megjelent: (2000)
- 
                
                    Új elemek a Magyar állampolgársági jogban        
                  
 Szerző: Sáfrán Gábor
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Merre tovább magyar zeneoktatás? Az alapfokú művészeti nevelés hiányterületeiben rejlő lehetőségek újragondolása        
                  
 Szerző: Onder Ágnes
 Megjelent: (2015)
- 
                
                    A 378 éves Soproni Katolikus Konvent vagyonkezelői tevékenysége        
                  
 Szerző: Pápai Márton
 Megjelent: (2003)