Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban

Bibliographic Details
Main Author: Lévai Anna Kata
Other Authors: Windhager Károly Ákos
Format: Manuscript essay
Published: 2024-07-04
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/24554

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dipl24554
005 20241021152019.0
008 241021s2024 hu om 0|| hun d
040 |a PPKE Diplomamunka Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Lévai Anna Kata 
245 1 0 |a Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Lévai Anna Kata 
260 |c 2024-07-04 
700 0 1 |a Windhager Károly Ákos  |e ths 
856 4 0 |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/24554/1/685721550.pdf  |z Dokumentum-elérés