Vocabulary Learning Strategies in First vs. Second Foreign Language Learning - An Interview Study
Szerző: | Kéry Janka Dorottya Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Tóth Zsuzsanna (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2024-07-01
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/24394 |
Hasonló tételek
-
How do They do it? Vocabulary Learning Strategies Used by Hungarian EFL Learners with Autism Spectrum Disorder - An Interview Study
Szerző: Tar Lilla Mária
Megjelent: (2024) -
Hungarian Undergraduate Students’ English Vocabulary Learning Strategies A Comparative Case Study /
Szerző: Farkas Patrik
Megjelent: (2022) -
The Role of English as a Second Language in the Process of Teaching and Learning Italian as a Third Language
Szerző: Sábián Tamás
Megjelent: (2018) -
Foreign Language Anxiety Experimenting with the Efficacy of FLA Reducing Strategies /
Szerző: Szeles Tünde Anikó
Megjelent: (2016) -
Foreign language anxiety reducing foreign language speaking anxiety in the classroom /
Szerző: Vadászy Eszter
Megjelent: (2023)