A reklámjog és a fogyasztók megtévesztése
| Szerző: | Kolozsi Sándor | 
|---|---|
| További közreműködők: | Boytha Györgyné (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2006 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/21754 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben        
                  
 Szerző: Csorba Gábor
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése a pénzügyi szektorban        
                  
 Szerző: Proczeller Dávid Antal
 Megjelent: (2018)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése pénzügyi termékek reklámjaiban        
                  
 Szerző: Fülöp-Pusztai Kristóf László
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Fogyasztók megtévesztése, különös tekintettel a kozmetikai termékek        
                  
 Szerző: Papp Tímea
 Megjelent: (2010)
- 
                
                    A távközlési szolgáltatók reklámjai és a fogyasztók megtévesztése        
                  
 Szerző: Hermány Zsófia
 Megjelent: (2007)