Modern streaming média tartalomfogyasztás, Streaming sorozatok fogyasztása marketing szempontból
| Szerző: | Jeszenszky Gábor | 
|---|---|
| További közreműködők: | Windhager Károly Ákos (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2023-07-05 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/18576 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Streaming szolgáltatások jogi szemmel        
                  
 Szerző: Tóth Bence László
 Megjelent: (2024)
- 
                
                    Eye tracking on Eyeris' video stream        
                  
 Szerző: Csordás Gábor
 Megjelent: (2009)
- 
                
                    A streaming szerzői jogi megítélése, különös tekintettel a filmipar nagy streaming szolgáltatóinak gyakorlatában        
                  
 Szerző: Keserű Barna Arnold
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    A mozi és streaming platformok összehasonlító vizsgálata a média konvergencia elméletének segítségével        
                  
 Szerző: Horváth Márk
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Streaming szolgáltatók médiakommunikációja, A Netflix szerepe az újmédiában        
                  
 Szerző: Kövesházi Flóra
 Megjelent: (2020)