Szabó Ernő Dánielné & Tölgyessy Zsuzsanna. (2022). „Ki minek gondol, az vagyok annak” (W.S.) A drámajáték és a színjátszás lehetőségei a BTM és SNI tanulók fejlesztésében, különös tekintettel a figyelem és aktivitás zavarával küzdő (ADHD) tanulókra.
Chicago Style (17th ed.) CitationSzabó Ernő Dánielné and Tölgyessy Zsuzsanna. „Ki Minek Gondol, Az Vagyok Annak” (W.S.) A Drámajáték és a Színjátszás Lehetőségei a BTM és SNI Tanulók Fejlesztésében, Különös Tekintettel a Figyelem és Aktivitás Zavarával Küzdő (ADHD) Tanulókra. 2022.
MLA (8th ed.) CitationSzabó Ernő Dánielné and Tölgyessy Zsuzsanna. „Ki Minek Gondol, Az Vagyok Annak” (W.S.) A Drámajáték és a Színjátszás Lehetőségei a BTM és SNI Tanulók Fejlesztésében, Különös Tekintettel a Figyelem és Aktivitás Zavarával Küzdő (ADHD) Tanulókra. 2022.