Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában
Szerző: | Koppándi Bettina |
---|---|
További közreműködők: | Radetzky András (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2022-06-29
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17686 |
Hasonló tételek
-
A PR és a marketing szerepe a Lovebox online társkereső újrapozicionálásában
Szerző: Bujtár Johanna Bianka
Megjelent: (2016) -
Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon
Szerző: Bécs Eszter Zsófia
Megjelent: (2016) -
Bevezetés a PR-be
Szerző: Radetzky András
Megjelent: (2019) -
Szelektív hulladékgyűjtés Budapesten
Szerző: Pongor Lilla
Megjelent: (2004) -
A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban?
Szerző: Szili Regina Renáta
Megjelent: (2023)