Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában
| Szerző: | Koppándi Bettina | 
|---|---|
| További közreműködők: | Radetzky András (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2022-06-29 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17686 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    A PR és a marketing szerepe a Lovebox online társkereső újrapozicionálásában        
                  
 Szerző: Bujtár Johanna Bianka
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon        
                  
 Szerző: Bécs Eszter Zsófia
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Szelektív hulladékgyűjtés Budapesten        
                  
 Szerző: Pongor Lilla
 Megjelent: (2004)
- 
                
                    Bevezetés a PR-be        
                  
 Szerző: Radetzky András
 Megjelent: (2019)
- 
                
                    A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban?        
                  
 Szerző: Szili Regina Renáta
 Megjelent: (2023)