Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában
Main Author: | Koppándi Bettina |
---|---|
Other Authors: | Radetzky András |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2022-06-29
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17686 |
Similar Items
-
A PR és a marketing szerepe a Lovebox online társkereső újrapozicionálásában
by: Bujtár Johanna Bianka
Published: (2016) -
Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon
by: Bécs Eszter Zsófia
Published: (2016) -
Szelektív hulladékgyűjtés Budapesten
by: Pongor Lilla
Published: (2004) -
Bevezetés a PR-be
by: Radetzky András
Published: (2019) -
A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban?
by: Szili Regina Renáta
Published: (2023)