Hatékonyságnövelés a belső kommunikáció és az employer branding eszközeivel. A magyarországi Praktiker gyakorlata.
Szerző: | Jarabik Szonja |
---|---|
További közreműködők: | Radetzky András (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2022-06-29
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17674 |
Hasonló tételek
-
Az employer branding alkalmazása egy multinacionális nagyvállalat magyarországi cégcsoportjánál
Szerző: Kovács Antónia
Megjelent: (2022) -
Employer branding stratégia kialakításának folyamata egy magyarországi szoftverfejlesztő cégnél
Szerző: Csurka Gábor
Megjelent: (2023) -
A PR új területe, az employer branding - sikeres munkáltatói márkaépítés a gyakorlatban
Szerző: Pelikán Réka
Megjelent: (2023) -
Hatékonyságnövelés a nonprofit szervezet vezetésében
Szerző: Északi Péter
Megjelent: (2024) -
Konfliktuskezelés az erőszakmentes kommunikáció eszközeivel az iskolai gyakorlatban
Szerző: Szalai Nikolett Beatrix
Megjelent: (2023)