Globális IKEA-kampányok magyar fogadtatása 2018 és 2022 között
| Szerző: | Soltész Maura Viktória | 
|---|---|
| További közreműködők: | Windhager Károly Ákos (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2022-06-27 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17470 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    2018-2022 közötti, a magyar felsőoktatási intézményekben végbemenő jogállásváltozás munkajogi vonatkozásai        
                  
 Szerző: Angyal Alexandra
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    Választási kampányok a migráció tükrében        
                  
 Szerző: Horváth Herman György
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Oroszország helyzete napjaink átalakuló globális erőviszonyai között        
                  
 Szerző: Urbin György
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    Andrzej Sapkowski Wiedźmin című művének fogadtatása        
                  
 Szerző: Maszárik Martin
 Megjelent: (2017)
- 
                
                    A rendszerváltozás utáni politikai programok és kampányok        
                  
 Szerző: Üveges Tamara
 Megjelent: (2018)