Disztópikus művek értelmezési lehetőségei a projektpedagógia módszerével
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
| Megjelent: |
2022-06-20
|
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17389 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dipl17389 | ||
| 005 | 20240430092623.0 | ||
| 008 | 240202s2022 hu om 0|| hun d | ||
| 040 | |a PPKE Diplomamunka Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hun | ||
| 100 | 2 | |a Kohári-Nagy Boglárka Anna | |
| 245 | 1 | 0 | |a Disztópikus művek értelmezési lehetőségei a projektpedagógia módszerével |h [elektronikus dokumentum] / |c Kohári-Nagy Boglárka Anna |
| 260 | |c 2022-06-20 | ||
| 700 | 0 | 2 | |a Vajdai-Horváth Zsuzsa Beatrix |e ths |
| 856 | 4 | 0 | |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/17389/1/653492615.pdf |z Dokumentum-elérés |