A tanulószoba szervezése, gamifikációs értékelés és motiválás a tanórán kívüli tanulási tevékenység során
Szerző: | Rémai-Kovácsné Kecskés Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Kamp Alfréd (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Diplomamunka |
Megjelent: |
2022-06-22
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17319 |
Hasonló tételek
-
Tanórán kívüli esélynövelő lehetőségek gyermekek és fiatalok számára
Szerző: Magurszky Henriett
Megjelent: (2022) -
A tanórán kívüli nevelés formái a magyarországi jezsuita gimnáziumokban
Szerző: Dallman Kristóf Gergő
Megjelent: (2019) -
A házi feladat, mint a tanórán kívüli tanítás eszköze
Szerző: Turcsán Tímea Gyöngyi
Megjelent: (2015) -
Állatkínzás tiltott állatviadal szervezése
Szerző: Cséza Viktória
Megjelent: (2014) -
Történelmi filmek a szaktárgyi tanórán
Szerző: Nagy Regina
Megjelent: (2021)