A tanulószoba szervezése, gamifikációs értékelés és motiválás a tanórán kívüli tanulási tevékenység során
| Szerző: | Rémai-Kovácsné Kecskés Lilla | 
|---|---|
| További közreműködők: | Kamp Alfréd (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2022-06-22 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17319 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Tanórán kívüli esélynövelő lehetőségek gyermekek és fiatalok számára        
                  
 Szerző: Magurszky Henriett
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    A tanórán kívüli nevelés formái a magyarországi jezsuita gimnáziumokban        
                  
 Szerző: Dallman Kristóf Gergő
 Megjelent: (2019)
- 
                
                    A házi feladat, mint a tanórán kívüli tanítás eszköze        
                  
 Szerző: Turcsán Tímea Gyöngyi
 Megjelent: (2015)
- 
                
                    Állatkínzás tiltott állatviadal szervezése        
                  
 Szerző: Cséza Viktória
 Megjelent: (2014)
- 
                
                    Új utak vagy régi módszerek? Esettanulmány a gamifikációs oktatásról        
                  
 Szerző: Káldi Csilla Lilla
 Megjelent: (2022)