A tanulószoba szervezése, gamifikációs értékelés és motiválás a tanórán kívüli tanulási tevékenység során
Main Author: | Rémai-Kovácsné Kecskés Lilla |
---|---|
Other Authors: | Kamp Alfréd |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2022-06-22
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/17319 |
Similar Items
-
Tanórán kívüli esélynövelő lehetőségek gyermekek és fiatalok számára
by: Magurszky Henriett
Published: (2022) -
A tanórán kívüli nevelés formái a magyarországi jezsuita gimnáziumokban
by: Dallman Kristóf Gergő
Published: (2019) -
A házi feladat, mint a tanórán kívüli tanítás eszköze
by: Turcsán Tímea Gyöngyi
Published: (2015) -
Állatkínzás tiltott állatviadal szervezése
by: Cséza Viktória
Published: (2014) -
Új utak vagy régi módszerek? Esettanulmány a gamifikációs oktatásról
by: Káldi Csilla Lilla
Published: (2022)