Divatkommunikáció – Mit üzen a ruha? Az elmúlt évtized Chanel bemutatói mint médiaesemények alapján
Main Author: | Nagy Dóra |
---|---|
Other Authors: | Páprádiné Szilczl Dóra |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2021-06-20
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/16448 |
Similar Items
-
A fiatalkorúak szabadságvesztés büntetésvégrehajtása Magyarországon, az elmúlt évtized tapasztalatai és a fejlődés lehetséges irányai
by: Haraszti Judit
Published: (2002) -
Chanel N°5 - A női ideál tekintete
by: Kirchknopf Fanni
Published: (2024) -
A negatív médiaesemények karakterisztikai jegyeinek vizsgálata II. Erzsébet királynő temetésén keresztül
by: Tar Veronika
Published: (2023) -
Az előzetes döntéshozatali eljárás közel hat évtized távlatából
by: Somssich Réka
Published: (2018) -
Mit jelent székelynek lenni?
by: Mráv Borbála
Published: (2015)