Márkaaktivizmus megjelenése a Magyar Telekom kampányaiban (2010 - 2020)
Main Author: | Farkas Evelin |
---|---|
Other Authors: | Windhager Károly Ákos |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2021-06-22
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/16416 |
Similar Items
-
Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban
by: Lévai Anna Kata
Published: (2024) -
A magyar versenyügyek 2010-2020 közötti bírósági felülvizsgálatainak tapasztalatai
by: Tóth András
Published: (2021) -
Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében
by: Kertész Ákos
Published: (2024) -
A Magyar Telekom Nyrt. CSR stratégiájának vizsgálata a cég fenntarthatósági jelentései tükrében 2006-2016 között
by: Gubódy Kinga
Published: (2016) -
A magyar politikai elit 2010 után
by: Gyenge János
Published: (2019)