A helyi és körzeti kereskedelmi rádiók versenystratégiái az újmédia világában
| Szerző: | Vincze Bence | 
|---|---|
| További közreműködők: | Radetzky András (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2020-04-26 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/15863 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Helyi rádiók jelentősége a közszolgálatiság szempontjából a kisvárdai Friss FM rádió tükrében        
                  
 Szerző: Dr. Lekka Ákos
 Megjelent: (2024)
- 
                
                    Evangelizáció az újmédia eszközeivel, keresztény youtuberek        
                  
 Szerző: Karácsonyi Anna Mária
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    A magyar társadalom hagyományos- és újmédia-használata        
                  
 Szerző: László Tamás
 Megjelent: (2022)
- 
                
                    A közösségi rádiók szerepe a 2010 után megváltozott médiapiacon        
                  
 Szerző: Czifrus Réka
 Megjelent: (2019)
- 
                
                    Televíziós adás 90 évvel később - Televíziók az újmédia korában        
                  
 Szerző: Gerzsenyi András Krisztián
 Megjelent: (2016)