Az influencer marketing szociálpszichológiai összefüggései - különös tekintettel az önfeltárásra és a paraszociális kapcsolatokra
| Szerző: | Horváth Eszter Zsuzsanna | 
|---|---|
| További közreműködők: | Mészáros Noémi Zsuzsanna (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2013-12-10 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/15774 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Az influencer marketing szabályozása        
                  
 Szerző: Vágvölgyi Bori Lea
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Az influencer marketing jogi kérdései        
                  
 Szerző: Heves-Hoffmann Orsolya
 Megjelent: (2019)
- 
                
                    Az influencer-marketing reklámjogi vonatkozásai        
                  
 Szerző: Kovács Anikó
 Megjelent: (2020)
- 
                
                    Magánszemélyből médiafelület, avagy az influencer marketing a tartalomgyártók szemszögéből        
                  
 Szerző: Ungvárszki Dániel
 Megjelent: (2021)
- 
                
                    Influence of the post-Soviet regime on the Ukrainian and Russian agriclutre market        
                  
 Szerző: Duzhar Stella