Kötődés és regulációs viselkedés óvodáskorban – a Madárfészekrajz és a Módosított Still-Face Paradigma eredményei
Main Author: | Pintér Panna |
---|---|
Other Authors: |
Rajnik Mária
Hámori Eszter |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2019-11-14
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/15517 |
Similar Items
-
Regulációs problémák szülői megítélése és a szeparációs stressz szabályozása óvodáskorban – előzetes eredmények a módosított Still Face Paradigmával
by: Maléth Enikő
Published: (2016) -
Az agresszív viselkedés megjelenése óvodáskorban, Az agresszív viselkedés kiváltó oka
by: Márka Anett
Published: (2019) -
Az anya-gyermek együttműködés a fapofa (Still-Face) helyzet módosított változatában - Szeparációs stressz hatása az érzelmekre és a közelség keresésére 4-6 éves gyermekeknél
by: Németh Anna
Published: (2025) -
Érzelemszabályozás vizsgálata a Still-Face Paradigmában 4-6 éves gyermekeknél az anyai mentalizációs készségek tükrében
by: Berszán Johanna
Published: (2025) -
Okoseszközök használata óvodáskorban
by: Pásztor Bianka
Published: (2021)