A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban
| Szerző: | Tóth Nóra Timea | 
|---|---|
| További közreműködők: | Nemes László (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2016-10-12 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/15370 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó        
                  
 Szerző: Szakál Györgyi
 Megjelent: (2001)
- 
                
                    A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon        
                  
 Szerző: Parádi Judit
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    A politikai kommunikáció 1990-től. Az országgyűlési választási kampányok elemzése Magyarországon 1990-től.        
                  
 Szerző: Vass Klaudia
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    A magyar sajtó viharos időszaka 1945-1990        
                  
 Szerző: Mátyus Kristóf
 Megjelent: (2008)
- 
                
                    Négy választás Magyarországon. Az 1990-es, 1994-es, 1998-as, és 2002-es országgyűlési választások összehasonlító elemzése.        
                  
 Szerző: Szabó Gábor
 Megjelent: (2005)