Ugrás a tartalomra
VuFind
    • Magyar
    • angol
Összetett keresés
  • A nyomtatott sajtó szerepe az...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • Exportálás ide: RefWorks
    • Exportálás ide: EndNoteWeb
    • Exportálás ide: EndNote
  • Permanent link

A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban

Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Nóra Timea
További közreműködők: Nemes László (Témavezető)
Dokumentumtípus: Diplomamunka
Megjelent: 2016-10-12
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/15370
  • Példányok
  • Leíró adatok
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)

Dokumentum elérés

Dokumentum-elérés

Hasonló tételek

  • Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó
    Szerző: Szakál Györgyi
    Megjelent: (2001)
  • A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
    Szerző: Parádi Judit
    Megjelent: (2016)
  • A politikai kommunikáció 1990-től. Az országgyűlési választási kampányok elemzése Magyarországon 1990-től.
    Szerző: Vass Klaudia
    Megjelent: (2016)
  • A magyar sajtó viharos időszaka 1945-1990
    Szerző: Mátyus Kristóf
    Megjelent: (2008)
  • Négy választás Magyarországon. Az 1990-es, 1994-es, 1998-as, és 2002-es országgyűlési választások összehasonlító elemzése.
    Szerző: Szabó Gábor
    Megjelent: (2005)

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Ajánló
  • Kurzus előjegyzések
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet

Itt kérhet technikai vagy tartalmi segítséget: repo AT ppke.hu
-- Készült az Európai Unió Helyreállítási Alap támogatásával megvalósuló RRF-2.1.2-21-2022-00014 azonosító számú, „A PPKE gyakorlatorientált képzéseinek infrastrukturális- és készségfejlesztése” című projekt keretében.
RRF Logo