Skip to content
VuFind
    • Hungarian
    • English
Advanced
  • A nyomtatott sajtó szerepe az...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link

A nyomtatott sajtó szerepe az 1990-es és az 1994-es választási kampányban

Bibliographic Details
Main Author: Tóth Nóra Timea
Other Authors: Nemes László
Format: Manuscript essay
Published: 2016-10-12
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/15370
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Hírnév, becsület, emberi méltóság védelme és a nyomtatott sajtó
    by: Szakál Györgyi
    Published: (2001)
  • A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon
    by: Parádi Judit
    Published: (2016)
  • A politikai kommunikáció 1990-től. Az országgyűlési választási kampányok elemzése Magyarországon 1990-től.
    by: Vass Klaudia
    Published: (2016)
  • A magyar sajtó viharos időszaka 1945-1990
    by: Mátyus Kristóf
    Published: (2008)
  • Négy választás Magyarországon. Az 1990-es, 1994-es, 1998-as, és 2002-es országgyűlési választások összehasonlító elemzése.
    by: Szabó Gábor
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
  • Course Reserves
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Itt kérhet technikai vagy tartalmi segítséget: repo AT ppke.hu
-- Készült az Európai Unió Helyreállítási Alap támogatásával megvalósuló RRF-2.1.2-21-2022-00014 azonosító számú, „A PPKE gyakorlatorientált képzéseinek infrastrukturális- és készségfejlesztése” című projekt keretében.
RRF Logo