A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés)
Main Author: | Sturbán László |
---|---|
Other Authors: | Andok Mónika |
Format: | Manuscript essay |
Published: |
2018-11-13
|
Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14598 |
Similar Items
-
Televíziós valóságműsorok összehasonlító elemzése a „Kalandreality” műfaja /
by: Kovács Zsolt
Published: (2022) -
A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon
by: Mészáros Gergő
Published: (2013) -
Mediáció és/vagy coaching. Összehasonlító elemzés
by: Dr. Kóródi Mária
Published: (2018) -
A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására
by: Halmos Attila
Published: (2016) -
Összehasonlító elemzés az emirátusoki és szaúdi állampolgárságról
by: Virág Zea
Published: (2023)