Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon
| Main Author: | Bécs Eszter Zsófia | 
|---|---|
| Other Authors: | Mertz Gábor | 
| Format: | Manuscript essay | 
| Published: | 2016-11-16 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14533 | 
Similar Items
- 
                
                    Az étrend-kiegészítők reklámjogi kérdései – különös tekintettel a hatósági gyakorlatra        
                  
 by: Tenyér Barbara Nóra
 Published: (2022)
- 
                
                    A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban?        
                  
 by: Szili Regina Renáta
 Published: (2023)
- 
                
                    Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában        
                  
 by: Koppándi Bettina
 Published: (2022)
- 
                
                    A magyarországi őslényparkok online PR kommunikációja        
                  
 by: Antal Dorina
 Published: (2022)
- 
                
                    A PR és a marketing szerepe a Lovebox online társkereső újrapozicionálásában        
                  
 by: Bujtár Johanna Bianka
 Published: (2016)