A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon

Bibliographic Details
Main Author: Parádi Judit
Other Authors: Ujvári Hedvig
Format: Manuscript essay
Published: 2016-04-12
Online Access:https://diplomamunka.ppke.hu/14175

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dipl14175
005 20240430091407.0
008 240202s2016 hu om 0|| hun d
040 |a PPKE Diplomamunka Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Parádi Judit 
245 1 2 |a A nyomtatott sajtó helyzete és lehetőségei a digitális világban. Nyomtatott lappiaci stratégiák és printmédia márkakampányok a 2010-es években Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Parádi Judit 
260 |c 2016-04-12 
700 0 1 |a Ujvári Hedvig  |e ths 
856 4 0 |u https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/14175/1/423116782.pdf  |z Dokumentum-elérés