A politikai marketing eszközeinek alkalmazása a 2010-es önkormányzati választáson a XVIII-ik kerületben
| Szerző: | Berzlánovich Krisztián | 
|---|---|
| További közreműködők: | Balázs Zoltán (Témavezető) | 
| Dokumentumtípus: | Diplomamunka | 
| Megjelent: | 2016-04-12 | 
| Online Access: | https://diplomamunka.ppke.hu/14153 | 
Hasonló tételek
- 
                
                    A mediáció és a coaching eszközeinek alkalmazása a felsővezetői munkában        
                  
 Szerző: Marlok Franciska
 Megjelent: (2015)
- 
                
                    A magas részvétel jelentősége a 2022. évi magyar országgyűlési választáson        
                  
 Szerző: Matyasovszki Tamás
 Megjelent: (2023)
- 
                
                    Városrehabilitáció és dzsentrifikáció a 8. kerületben        
                  
 Szerző: Varga Balázs
 Megjelent: (2016)
- 
                
                    Gyermek- és fiatalkori bűnözés a IX. kerületben        
                  
 Szerző: Kalota Ágnes
 Megjelent: (2003)
- 
                
                    A magyar politikai elit 2010 után        
                  
 Szerző: Gyenge János
 Megjelent: (2019)